Additional Mathematics

21 01 2012

Teacher.. why add maths so hard?? Itulah luahan hati beberapa pelajar saya diawal tahun.. saya sebagai guru akan cuba menyatakan bahawa Matematik Tambahan satu subjek yang menyeronokkan jika kita betul-betul faham konsep, melaksanakan latihan yang diberi dan tidak leka. Soalan dan modul juga ada saya sertakan diblog ini.. Kesibukan saya diawal tahun membuatkan saya tidak dapat menghantar post yang terkini berkaitan dengan Matematik Tambahan.Bagi pelajar saya di SMK Puteri khususnya 5 Omega dan 5 Zeta..cuti Tahun Baru Cina jangan disia-siakan begitu sahaja . Kerja rumah yang telah saya amanahkan kepada kamu diharap dalam dilaksanakan sebelum sekolah semula pada 30 Januari 2012.. Masa untuk melaksanakan latihan tidak sampaipun sehari.. hanya memerlukan 1-2 jam sahaja. Bagi pengunjung blog dan pelajar berbangsa Cina saya ucapakan “Happy Chinese New and Happy Holiday”.


Actions

Information

Leave a Reply

